کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9167 | مشاهده و دانلود: 737702847 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/12 | اعضاء: 316413 | نظرات: 37893
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مدیر سایت ebay در هند، کناره گرفت

مورالیکریشنان بعد از 8 سال، از مدیریت اجرایی ebay در هند کنار رفت.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از خبرآنلاین؛ با رفتن مورالیکریشنان بزرگترین سایت خرده فروشی جهان یکی از مدیران موفق خود را از دست داد.
وی رسما باید تا پایان ماه ژوئن در سمت خود انجام وظیفه کرده تا جانشین وی بیاید. مورالیکریشنان در توئیتر خود نوشت:8 سال کار فوق العاده در ebay  را تا پایان ژوئن انجام خواهم داد و بعدا دنبال یک کارآفرینی ماجراجویانه خواهم رفت! {لینک}
وی از 8 سال کار، در دو سال گذشته در سمت رهبر بلامنازعه ebay  در هند مشغول به کار بود و در واقع همه کاره این سایت حراجی و فروش آنلاین بود.
مدیر سابق می گوید بدنبال اندیشه کسب و کار در محیط اینترنت و موبایل است و اشتیاق مرا به سوی ساخت محصولات بزرگ می کشاند.
فردی که جای وی را می گیرد لطیف ناتانی است که به مدت 15 سال در مایکروسافت در سمت های گوناگون از جمله سیستم پرداخت از طریق موبایل، مشغول به کار بوده است.
جای لی قائم مقام ebay  در بخش آسیا- پاسیفیک می گوید سایت 5 میلیون کاربر ثبت شده در 4306 شهر هند دارد که کار اصلی خود را روی سیستم و سرویس های موبایل (mobile business نه گوشی تلفن!) تمرکز کرده است و ناتانی در بخش موبایل تجربیات گسترده ای دارد و کار در سیستم امریکایی و هندی وی را کاندیدای اصلح ebay  کرده است.
در ماه آوریل امسال دو کهنه سرباز سابق کمپانی ebay  یعنی آشیش شاه و آمباریش مورتی با سرمایه گذاری شرکت امریکایی Norwest Ventire سایت تجارت الکترونیکی بنام PepperyFry را راه اندازی کردند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 15067 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: khabaronline.ir تاریخ خبر: 1392/03/04 تعداد مشاهده: 3433
کلید واژه ها: ,
سافت گذر